2 dagar kvar sen 2 år sen ..

jag vet inte hur jag ska förklara att jag saknar dig jag saknar dina kramar det är snart 2 år sen om 2 dagar
jag bara säga hej då  men det går inte snälla mamma jag vill att du ska komma tillbaka
du gick bort 7 dagar innan jag skulle bli 13 år jag ville värkligen att du skulle vara med på den men
tyvärr förlorade vi dig .. alla saknar mamma .
du var underbara jag älskar idg värkligen och saknar dig stort !
ingen kan ta din plats jag älskar dig !.. MAMAM jag saknar dig
snälla kom tillbaka snälla ingen vet riktigt hur du gick bort men vi tror att det var
därför du gjorde en dum sak och .. jag önska att jag kunde varit där
då kanske inte du hade gåttt bort tänk om jag bara haddde ringt eller något
men så smart vara inte jag som vanligt eller ..
snälla !! mamma varför var det du .. jag skulle vilja fråga dig saker som ingen annan kan
svara på men aja jag saknar dig älskade mamma



Kommentarer
Postat av: Lena

Lilla gumman. Ja tiden går. Å önska kan man ju alltid. Men tyvärr är det ingen öskan som kan slå in. Din mamma skulle varit stolt över dig å dina bröder. Att ni blivit så fina ungar.



Stora Kram från mej.

2010-12-30 @ 21:53:02
URL: http://vardagslivet1.bloggplatsen.se/
Postat av: jenna

gumman finns alltid det vetu va ?

älskar dig :* puss&kram

2011-01-02 @ 01:56:18
URL: http://jennaollilaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

gumman , de känns verkligen inte så länge sen

men du vet att jag finns om du behöver prata . <3

2011-01-02 @ 16:03:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0