alla har varit små :)

hej hej , ida fick länka sig själv i går orkade inte hehhe !
så hon sa att hon va bäst fassst det var hon i går bara för att det var julafton då måste man vara snäll :D!
idag ska jag i väg te min syster och hennes barn fira jul där för att dom firade inte men hos i går

så vi ska i väg ditt i dag .  hoppas det blirr kul men först ska vi åka och köpa en mobil

till mig .. annars blir jag arg på pappa då :D , vill inte ha min som jag har nu xD

men i allafall jag orkar inte blogga så mycket nu då,

för ska fixa mig lite och så¨men jag hoppas ni får en fin dag :)
ska hittta en bild som jag kan bjuda på xp



HAHHAHAHA ALLA HAR VARIT SMÅ ! 3 år gammal typ xD

//Rebecka



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0