hoppas ni har haft det bra :)

hejsan bloggen nu sittter jag hos farmor och dom , dom bokar resor och så :D
jag är ganska nöjd men mina saker jag fick i dag .
men jag ville ju ha några andra saker då men jag får vara nöjd :)
fick 2000 kronor som jag kan köpa något ska köpa en mobil i morgon :D
säg en bra mobil som ni tycker jag ska köpa men inte för dyr va :D
ha det bra orkar inte säga allt jag fick hhihihi :) men aja nu ska
jag fixa lite min heder i allafall fixad nu som tur är !

hoppas ni har hafffft en bra dag i dag , det har jag . jag var en litenstund med fanny sen åkte jag hem och då gick ajg hitttt till farmor och dom för att alla är ju här så ,jag orkar inte sittta hemma ensam och dö typ . emn i allafall hoppas ni har haft det bra i dag .. sorrryy jag dampar knappppparna hihi .. hej då /Rebecka


Kommentarer
Postat av: ida♥

me wanna länk människa :D <3

2010-12-24 @ 23:03:36
URL: http://idanelson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ja det ska jag :)

2010-12-24 @ 23:10:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0