IDA NELSON GÄSTBLOGGAR! :D

Hej!
Nu är det Beckas kompis ida som skriver för att becka inte orkar ;)
Men idag har jag vart med becka och emily på vägen hem till becka så såg vi två små killar som gick framför oss och då så började vi säga saker som '' Älskling vänta på mig!'' haha xd Men sen så gick vi till becka sen så gick becka ner till bussen och väntade på den med fanny och medans hon gjorde det så satt jag och emily hemma hos henne och käkade chips, yummy!
Sen så kom becka och då så bestämde vi att vi skulle sova hos mig så då packade emily sen så gick vi till becka och gick ut med Gucci (världens sötaste hund!) sen packade hon och då gick vi till consum och köpte
* 3 b&j

* cola

* julmust

* chips
Vi är goff! :D
Sen så gick vi hem till mig och emily duschade nyss och nu så sitter jag och ska blogga på deras blogg och min egna (y)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0