7/11

Hej hej nu har jag varit och handlat har inte gjort så mycket
i dag förutom att vi gjorde om ,efter att kusinen
var här och fika ;) sen städade jag och nu ska jag
ducha efter ett tag för varm vattnet är välll slut efter nicklas har badat
så ska vänta lite till 19.00 sen ska jag
klockan 20.00 titta på ensam mamma söker det är ganska bra
men har inte så mycket att skriva för ska typ tagga och fixa mig till skolan i
morgon -.- ..vart tog HÖSTLOVET väger ?? vart tog all tid..
ja du så nu måste jag göra i årdnig lite vi hörs i morgon
eller man vet aldrig med mig men vi hörs
ha det bra //Rebecka//Pollyhh

Kommentarer
Postat av: becca

För länge sen hade jag en tävling i min blogg. Tävlingen är nu avslutad. Har haft blogg uppehåll o så mellan ;) men kika in och kolla om du är vinnaren!

2010-11-08 @ 13:13:06
URL: http://nattstad.se/hejbecca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0