......

Jag ler inte jag gör det för att jag är glad jag gör det
för att det gör ont och se hur du ser ut det gör ont
när jag tänker på våra minnen vi hade
som ALDRIG kommer komma tillbacka jag loavar
ALDRIG jag vill inte gråta för dig jag vill inte göra dummma saker
bara för dig med det blir så jag
gör det en då ingen vet något utom en och det är en som
jag älskar och hon ställer upp men jag orkar
inte säga allt till henne mer häller jag
ska börja hålla det innnom mig jag orkar inte snacka om det
även om bengt har snackat med malin så tänker jag inte
snacka med henne jag vill inte ängna *stavnig tid på
dig jag ska bara lära mig att glömmma dig helllt
men det är inte lätt för att du betyde mycket för mig innnan allt
det hära du gjorde så mycket för mig jag ska sluta bry
mig om folk nu jag ska göra det för det slutar bara så
hära om man bråkar eller något då
gör det så ont det gör värkligen det
jag orkar inte leva med dig jag vill inte se dig med det är inte lätt
för jag ser dig varige dag i skolan du sitter fram för mig det gör ont att höra ditt jävla
fucking röst jag hatar den och jag hatar dig ucsh vad jag gör det ..
jag ska säga dig en sak att jag är inte dryg det är du som
är det åå det är det mäst patetiska jag någon sin har sätt
en människa göra tror du jag bryr mig nej !! värkligen
inte sen när vi sitter och snackar om det du säger jag har inte sakt något namn
så då kan du inte säga att jag menar dig men du får tycka vad du vill säger du ..
när jag frågar eller hur det är mig du mennnar du säger du bara kanske
jag säger inte så jävla bitchit usch på dig vet du
jag orkar int med ditt jävla färgburks bitiende *stavnig
du tror du är cool för du har doppat håret i en färg burk
bara ¨åå stora killar gillar mer rött en blont och brunt så jag vet mäst du är
så äcklig ucsh jag HATAR DIG !!!!!!
!

FML
FML
FML
FML

Kommentarer
Postat av: Lena

Lilla gumman, även om det är stort avstånd finns jag med om du vill. Håll det inte på insidan det måste ändå ut nån stans..



Var rädd om dig



Lena

2010-11-13 @ 19:42:09
URL: http://vardagslivet.webblogg.se/
Postat av: ida

Jag finns om du skulle vilja prata eller nåt becka<3

Gillar inte att du mår dåligt :(<3

2010-11-13 @ 20:30:53
URL: http://idanelson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Till :lena tack jag vet med det är inte så lätt

ida: jag vet men så är det och du vet vem jag skriv om

2010-11-14 @ 10:08:06
URL: http://rebeckahalvardsson.blogg.se/
Postat av: saga

finns alltid om du vill prata becka <33

2010-11-14 @ 13:12:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0