:@

Jag orkar inte ta mer skit bara för att inte alla andra inte kan stå för det gör
jag tar det alltid men jag orkar inte ta det när jag inte vill !men det är då jag får det
ni sa att jag eller ingen skulle bli syndabocken *stavnig*men det var jag
som blev det det blev bara jag och jag fick inte skriva något dummmt på bloggen
och jag tycker inte det hära är du dummmt så nu
tänker jag skriva av mig jag orkar fan inte annars eller som ni
sa skafffa en dagbok som ingen kan se ....
det är inge kul längre jag gråter och jag vill inte göra det om
jag inte får cuta mig eller skriva på bloggen hur fan tror ni
då jag orkar !usch vad jag är arg och ledsen *tårar*

Kommentarer
Postat av: ida

Becka skit i dom gör som du vill (förutom att cuta dej) om du vill skriva i din Egna blogg så får du göra det.. dom behöver inte läsa det direkt :)

2010-11-17 @ 16:42:58
URL: http://idanelson.blogg.se/
Postat av: Rebecka

ahhah jaa det är sant ,nej jag ska inte göra det aldrig ;)

och vf läser dom ens frästen xD älskar dig <3

2010-11-17 @ 16:45:36
URL: http://rebeckahalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0