Från fannie:)

jag älskar dig ,du kom och vart min hjälte du hjälpte mig stå rakt .jag våga stå för mig självvara stolt för den jag är .du har ändrat något stort i mig vet inte vad det är .du har rest mig upp för alla gånger som jag ramlat ,du är min andra halva fast min bättre halva ..jag hittade ett själ till att fortsätta kämpa ,var redo att ge upp , men du fick mig att vänta .du är den ända anledningen tll att jag igenkligen finns gumman ,jag finns för dig hoppas du vet det ,jag lämnar dig aldrig hoppas du för står det ,det stog skrivet i stjärnorna , att BECCIS och FANNIE dom ska en dag ses , och så blev det , jag har hittat den jag sökt efter i så många år ! du gör mig lycklig , vi är vi  , vi står ut med varrandra ,äkta vänner bråkar men blir alltid sams ,
du är underbar vännen , , allt kan jag berätta för dig och det känns så rätt ! ,den här texten är tillängnad till min absolut bästavän beccisvi har varit glada och skrattat tsm  ,vi har varit ledsna och gråtit tsm ,du är en syster för mig gumman ,du är min andra halva fast den bättre delen av mig ,du får mig att tänka om , du får mig alltid så glad , vad som än händer kan aldrig någon ta din plats i mitt hjärta , om du försvinner bildas ett stort tomrum , som aldrig kommer  fyllas ut igen , du är verkligen allt ,du och jag har varit bästavänner i typ 1 år nu ,och de året är det bästa i mitt liv ,och ingen kommer någon i kunna ändra på det ,och jag vill att du ska veta att jag alltid kommer finnas för dig ,för du än min älskling , du är en ängel nedsänd för att skydda mig ,och för ungefär 3 månader sen slog det mig tanken ,HUR FAN HAR JAG KLARAT MIG UTAN DIG I 12 HELA JÄVLA ÅR  ? det finns liksom inte ett liv utan dig ,det känns som du alltd har funnits hos mig ,som en sändär låssas kompis man hade när man var liten :)fast nu änkligen har jag fått sett min låssas kompis i verkligheten ,min låssas kompis var inte bara "låssas" hon var äkta ,hon är den alla vill ha ,men det var jag som fick hon ,jag vill att du ska veta att allt jag skriver här är sanning ,jag vet att du är så himla rätt för mig ,
jag har det jobbigt det vet du ,och du stöttar mig ,och det känns så skönt att veta att jag har någon hos mig dag som natt ,en som verkligen FINNS när jag verkligen behöver någon på riktigt ,du och jag förstår varandra så lätt ,gumman jag finns för dig dag som natt ,kom till migom det är något , jag finns .,jag gör vad som helst för dig ,du 'är bara så himla bääst !jag älskar dig ,och vi har klarat oss ignom mycket ,vi klarar oss igenom dehär med !tro mig ,slutar vi tro dör hoppet ..BECCIS <3 FANNIE det stog skriver i stjärnorna ,beccis du är min stjärna , för bra för att vara sann ,beccis och fannie tsm klarar vi allt  ?kommer du ihåg ,  ?alla våra minnen ,dom är oförglömliga ,varje dag med dig blir till ett minne ,
JAGÄLSKARDIG

Kommentarer
Postat av: Anonym

ååå så gulligt av henne skulle att någon skrev så om mig :)

2010-11-20 @ 22:15:03
Postat av: jessica carlsson

13 :)<333333

2010-11-20 @ 22:30:11
URL: http://tessiiicarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0