Sov hos Nora

hejhej nu har man nyss kommmit hem i från Nora sov hos henne det var jätte kul
det ägd  alla även om ni hade det kul så hade jag det mäst =)
jag och nora smssade lite folk och sen blev det skit roligt för att vi fick ett random bild av
någon heheh det var lite små kul men nu har nora åkt till stallet för att hämta
sina rid grejer hon skulle till stockholm till någon malin så nu har jag nyss träffat
Fanny och vi snackade lite för hon behövde det
men i allafall nu ska jag logga in på facebook hare göött //Rebecka///Pollyhh


Kommentarer
Postat av: den du inte vill ha men jag dig :(

varför vill du inte ha mig .jag vill ju ha dig emn du vill inte ha mig för du vet inte vem jag är men jag vet ju vem du är ta mitt nummer för vill ha dig som f*n du är så sjukt söt snygg het och allt ååå jag blir så kåt när jag ser dig puss på dig !

mitt nummer 0766566723

2010-11-05 @ 17:55:35
Postat av: Rebecka

öhö okej och vem är du töntigt att skriva så och orka ta ditt nummer skaffa ett liv vet ja :D

2010-11-06 @ 17:07:54
URL: http://rebeckahalvardsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0