hela helgen typ :D

hejhej jag kommer blogga lite då och då för datan har pajat men kan berätta lite vad som händer och sker ..
i fredags vad jag med emily och carro och mimmi det var kul sen lite allt möjligt
men i går så var jag men bella E anna emily och senare på kvällen så var jag emily och felicia vi såg en skräck film och jag blev så rädd så jag slog emily hhaha för hon satt brevid mig ju och sen när vi hade sätt det så vad det helt sjukt jag och emily vågade inte gå hem haha men felcia och hennes mamma följde medoss hem hihi
fast jag tror jag är döv för att emily skrek i går haha men det var i allafall jäte kul och nu fixar emily och felicia mig till en prinsessa en mardröm emn en då jag ska vara rosa och aa lockigt hår med mera ni får nog någon bild i från i kväll och säkert i från den roliga dagen i går men bara dagen för kvällen har vi inga bilder men en då hihhi det var lite i från mig hoppas ni har det bra som jag // Rebecka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0