jag älskar dig gumman !

pollyhh idag 11:44
du är en av dom som betyder mer än någon annan på denna jord, jag kommer alltid att älska dej mest . Du är som en lillasyster för mej . Du gör så att jag går upp på morgorna och det är du som gör att jag gör det jag gör, du ska bara veta att jag älskar dej över allt i hela världen ! om du dog så dör jag, hoppar du hoppar jag, hand i hand livet ut ! <3
du är den som har störst plats i mitt hjärta.
hoppas du iaf kan få någon humm om hur mycket jag älskar dej .
som en ängel vakar över jorden, jag lovar dej att du har förtrollat mej. Jag tänker på dej innan jag somnar på den kalla natten , jag tänker på dej när jag vaknar upp med tårarna på min kudde. Jag fäller en massa tårar. fär att jag verkligen älskar dej . och jag ska aldrig släppa taget om dej . Jag kommer alltid att kämpa för dej. Du är mitt allt. solen över mörkret, mörkret över solen . DU är min sol, du är min fiina nlåa himmel .
som en ängel på toppen, så gör du mej lycklig . Jag kan inte beskriva hur lycklig jag är med dej .
Jag har letat efter ord och ord. i flera månader och nu har jag äntligen hittat en liten del av det .
Älsklimg, jag älskar dej obeskrivligt mycket . Du har gett mej den kärleken som ingen annan skulle kunna ha gett mej .
utan dej, så skulle jag känna mej hopplös och tom.
Du har gett mej din kärlek, och vi ska bygga på den tillsammans . Jag kommer aldrig svika dej, för du är min ängel .
you're my sunshine, you are my pretty star on heaven !
You give me light, so I can find the way to you . oh, I really love you my darling !
- Ibland så känns det som om att mitt hjärta brinner. men jag vet varför nu
- Och det finns ingen annan som du .
jag klarar inte mitt liv utan dej !
Du har gett mej så mycket, hur ska jag någonsin kunna göra detsamma för dej?
Du är min & bara MIN och det kommer du alltid att vara oavsett vad . vad som än händer, så är det du och jag för alltid .
jag har alltid väntat på dej, och nu är du äntligen min . Och du kommer alltid att vara min bebis !
mitt hjärta slår för dej, Du har gett mej massa av din energi och jag lever för dej . Jag lever för oss.
det är du & jag mot världen, du och jag förevigt . Jag älskar dej precis för den du är .
jag såg en stjärna på himlen, som lyste ner till mej. jag upptäckte att det var du. DU som väntade på mej. Evigheten är stark därför vet jag att det alltid kommer att vara vi två tillsammans .
du är bäst, !
jag älskar dej bästa vän !
och sakanr dig upp till tusen och jag vill bara träffa dig mitt
liv går under snart om inte vi ses snart !
vi måste bestämmma när vi ses
om vi inte ses snart dör jag ,jag behöver dig bästvän
Rebecka<3 Rebecka =sant !!
syster hela livet ut <3

Kommentarer
Postat av: ida

Aslång text becka! :D

fiiiiiiiiiiiiiin blogg ;)

vad göruuh? :D<3

2010-10-06 @ 11:49:12
URL: http://idanelson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0