HAHAH VI ÄR NORMALA JAG LOVAR !

haha Jag o Saga och Fannie tog och drack en hel målafärsgburk asso *vattenfärg *
usch vad det var äkligt det såg ut som hallonsaft så vi var tvungen att pröva dricka :D
men sen så när vi hade druckigt upp allt så gick vi upp till skolsyster och frågade om det inte var bra och dricka haha då svarar hon : Men tjejer ! om ni får ont i magen och så är  det att åka och titta för jag vet inte hur era magar tar den och jag och Saga springer till toan och försöker att spy upp det hahah !! sjukt rolig dag i går


om i dag: i dag så på lunchen hade jag och Saga mattttkrig :D det var kul
men grymt äckligt potatismos över hela oss hahah JAG ÄLSKAR DIG SAGA ;) Och nää vi är NORMALA JAG LOVAR ! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0