gästbloggning! *happyface*

chacha! (:
Nu tänkte jag berätta lite om mej själv , eftersom ni kanske inte vet vem jag är!
Men i allafall så heter jag Rebecka precis som Rebecka som äger den här bloggen.. :)
Jag har också en blogg , så om ni skulle vilja kolla in den så tryck HÄR  men aja , ska berätta lite om maj sjalv.. thahaha , men aja ,
ehm.. Jag heter rebecka som jag just typ sa och jag är beckas sis som ni förstååår , hon är rättaresagt bäst & bara min! så ni bara vet , hah.. ja det är ju sant så!
Jag är fan den grymmaste 98;an som becka känner (a'
kolla in min blogg , då får ni veta lite om mitt liv!
Men ni som inte vet detta får veta d nu att becka är verkligen en underbar person , hon har alltid funnits för sina vänner och speciellt för mej. Jag är jätte glad över att jag fick lära känna becka , hon asssåå , vafan ni fattar inte hur j*vla mycket hon betyder för mej , om inte hon fanns här & just nu så skulle fan inte ja heller finnas!

becka , du är värd guld!
jag älskar dej för den du är sis , & inte för hur du ser ut.
Menar inget illa , du är sjukt söt sis!
Försvinner du , så försvinner jag med!

Rebecka Maria Halvardsson i mitt hjärta ! :* <3333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0