hejhej ?

hejhej ;) Nu är det bara 1 dag kvar tills jag fyller år
eller a om några timma ungefär 3 och en halv timma vet inte hur man
skriver det men en då xd. i dag var jag med Emily och Carro tills jag gick hem och åt
men sen så skulle jag gå tillbaka till dom så skulle dom till carro för dom skulle
SSK match i morgon så kände mig lite disssad men en då inte :D
för då han jag sitta vid datan och de xd men aja orkar
värkligen inte blogga så skrev till becka att hon skulle blogga men hon orkade inte
inte moa heller så fick göra det själv xd men aja
puss !

Kommentarer
Postat av: philip

Haha, grattis iförsökot älskling :D och om 1 dag fyller du år och om 2 dagar ses vi juh :D

PUSSHEJ:*<3<3<3<3<3<3<3

2011-01-07 @ 21:10:03
Postat av: Anonym

sv; haha ja vad menar du med dig :D<3

2011-01-07 @ 21:11:01
Postat av: Lena

Jaha, idag är det dagen efter å din födelsedag. Grattis på födelsedagen lilla gumman, å hoppas du får en fin dag.



Kram Lena

2011-01-08 @ 09:02:55
URL: http://vardagslivet1.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0